09-06-2018 poduszka - wspomnienie wesela


Na weselu mojego przyjaciela Karola i Ani zostaliśmy powitani słoiczkami z miodem. Przy każdym  talerzyku znajdowało się słodkie podziękowanie. Jako szalona quilterka od razu zobaczyłam idealnie wycięte kwadraty, które przewiązane złotym sznureczkiem znajdowały się na wieczku maleńkiego słoiczka. Pomyślałam sobie... o matko ale prezent! ktoś zrobił za mnie połowę "roboty" kwadraciki są idealnie wycięte pozostało je tylko zszyć. :)
Po zapoznaniu się lub odświeżeniu znajomości z współtowarzyszami zabawy zostałam posiadaczką 5 kwadracików z imionami Pary Młodej.
W mojej głowie zrodził się pomysł na pamiątkową poduszkę, taka którą można położyć na kanapie, fotelu i zerkając wspominać ten Wielki Dzień.
Dodałam 4 kwadraty z tkaniny jeansowej oraz pasy granatowego aksamitu. Tył powstał również z aksamitu. Wypustki - jeans.
Poduszka zszyta na stałe :) 


Z najlepszymi życzeniami dla ANI i KAROLA !

Miodek z Pasieki Sadowskich pyszny!

Komentarze